Effektiv sagsstyring med ESDH-løsning

Manuelle processer, gamle fildrev og regneark er en dårlig cocktail i en moderne verden, hvor forretninger i større grad drives digitalt med automatiserede og optimerede løsninger. ESDH-sagsstyring kan være med til at afhjælpe langsomme og outdatede processer i hverdagen. ESDH-sagsstyring er en effektiv 360 graders løsning, hvor man kan automatisere vigtige step i en sags udvikling.  

En ESDH-sagsstyring styres effektivt gennem Workpoint 365 og Microsoft 365, hvor man kan arbejde i skyen gennem kendte programmer såsom Excel, SharePoint, Outlook og Planner for bare at nævne nogen af de effektive værktøjer mange virksomheder anvender i dag. Det er også disse redskaber blandt mange andre, som nyudlærte kandidater læres op i undervejs i de mange års uddannelse. 

Digital sagsstyring er for mange virksomheder, og gavner sig godt til offentlige og halvoffentlige organisationer, NGO’ er, revisorer, advokater og erhvervsvirksomheder der har brug for optimeret og automatiserede løsninger i hverdagen.  

WorkPoint 365 er verdens bedste dokumenthåndteringssystem til erhverv

WorkPoint 365 kan understøtte den Microsoft strategi som man har i sin virksomhed. Det er én platform der kan fungere på tværs af forretningsbehov. Det kan skabe en bedre synergi blandt sine it-systemer der kan skabe et større overskud og overblik i hverdagen mellem forskellige afdelinger. 

Langt de fleste virksomheder i Danmark har en Microsoft-strategi. Derfor giver det ofte rigtig god mening for IT-afdelingen at anbefale WorkPoint 365, når forretningen efterspørger et nyt IT-system. WorkPoint 365 anvender alle de værktøjer, der er til rådighed. 

Det betyder, at I som virksomhed får det fulde udbytte af den investering, der er gjort i Microsoft 365, samt gør det nemmere at få brugerne til at adoptere de enkelte Microsoft-værktøjer til gavn for produktiviteten, kvaliteten og arbejdsglæden.  

WorkPoint 365 er effektivt til ESDH-sagsstyring, projektstyring, kontraktstyring 

Når man arbejder, arbejder man enten indenfor rammerne af systemet eller udenfor systemet i Microsoft 365. Sådan er det ikke i WorkPoint 365. WorkPoint 365 ligger standard i Microsoft 365. 

Det betyder dermed, at brugeren har direkte og let adgang til alle de velkendte Microsoft–værktøjer, når de arbejder inde i WorkPoint 365–løsningen. Så kan arbejde med sagsstyring, projektstyring, kontraktstyring og meget andet direkte i Teams, lave opgavestyring i Microsoft Tasks, Planner og To-Do, arbejde i Office–programmerne Outlook, Word, Excel og PowerPoint + man kan skabe overblik med Power BI og meget andet. 

Denne teknologi gør det nemmere at arbejde med de områder som er essentielle for din virksomhed. Der kan let håndteres effektiv sagsstyring, kontraktstyring og projektstyring med en WorkPoint 365-løsning, og det tilgodeser også en virksomheds forskellige afdelinger. Det er lettere for en virksomhed at håndtere nye såvel som gamle ansatte gennem optimerede systemer. Kontraktstyring i WorkPoint 365, Projektstyring i WorkPoint 365 og Effektiv HR-løsning i WorkPoint 365 – mulighederne er mange for en effektiv måde at skabe og dele viden på.