Flere virksomheder investerer i deres varelager

For snart ti år siden blev bogen The Toyota Way udgivet. Den handler om, hvordan virksomheder bør blive lean. Mange virksomheder tror, at de er lean og 100 % effektive, men ofte viser det sig, at de er masser, som de kan forbedre.

 

Derfor ser vi også en stigning af antallet af danske virksomheder, som investerer i et bedre varelager. For tit er det umuligt at blive mere effektiv, hvis man ikke kan finde noget.

 

Det handler om tid

 

Det er spild af tid, hvis virksomheder skal bruge tid på at finde det, som de skal bruge. Det har mange virksomheder indset, og de er derfor skiftet over til et moderne lagersystem, hvor man hurtigt kan finde alt, som man skal bruge.

 

Mas-hoevik.dk er de førrende inden for lagerinventar, og de hjælper hvert år mange kunder med at bygge nye lagersystemer. Det er alt fra udstyr til varelageret til bedre reoler. Et reolsystem kan spare en virksomhed meget tid og dermed mange penge.

 

En virksomhed betaler i sidste ende ikke de ansatte for at bruge deres tid på at lede efter produkter. Man vil gerne have, at de har fokus på at sælge eller samle produkter. Alt efter hvad deres rolle I firmaet er.

 

Det er det, som Mas-hoevik.dk har hjulpet massevis af virksomheder med.

 

Fremtidens vindere har styr på lageret

 

Mange kampe starter ikke med sælgere men på jeres varelager. Hvis I kan levere produkter hurtigere end alle jeres konkurrenter, så får I ingen problemer med at skaffe kunder. Kunder vil have alt til en god pris, og de vil have det hurtigt.

 

Med et godt varelager kan I opnå begge dele. Forhøjet effektivitet gør, at I kan sænke jeres priser eller få højere protit margin. På den måde tjener I flere penge. ’

 

Derfor har Mas-hoevik.dk set et boom at nye kunder.