Sådan letter du driften af din webshop

Når du har travlt med din webshop, er det selvfølgelig et godt tegn; det betyder, at kunderne er glade for dig, og derfor lægger de deres penge hos dig. Naturligvis er det dejligt at være en succes, men det kan også være hårdt at følge med. Der skal pakkes og afsendes ordrer, svares på mails fra kunder, bestilles nye varer, føre regnskab og meget, meget andet.

Vil du have mere fritid – eller bare mulighed for at slappe af og holde fri en gang imellem – så skal du måske overveje, om du kan outsource nogle af de sure opgaver, for at give dig selv frihed til at fokusere på det, der er vigtigt for dig.

Hvor har du plads til dit varelager?

En af de første udfordringer, du støder på som webshopejer, er pladsmangel. For at kunne sælge varer til kunderne, er du nødt til at have varer på lager – men hvor har du plads til det? Kælderen, kontoret, gæsteværelset, garagen, skuret, legehuset; jo flere steder, du har dele af din lagerbeholdning, des sværere bliver det at bevare overblikket.

Har du mange kasser stablet, bliver det også svært at komme til de nederste og bageste kasser, og her kan det være fristende at smide håndklædet i ringen. Men der findes faktisk en overraskende nem løsning på dine lagerproblemer; outsource opgaven til et webshop lager med pluk og pak, hvor hele din lagerstyring samt ordreafsendelser bliver varetaget af professionelle.

Det er ikke voldsomt dyrt at gøre brug af et lagerhotel, for lagerhotel priser er baseret på, hvor meget plads du optager på lageret. De tager sig af alt lige fra varemodtagelse til modtagelse af returforsendelser fra kunder, og du kan følge med i din lagerstatus hele vejen. Vil du gerne høre mere om mulighederne for at outsource din lagerstyring, så kontakt lagerhotel24 her.